ولایت فقیه

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

ولایت فقیه

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

ولایت فقیه
نویسندگان

دریافت نسخه الکترونیکی احکام خمس

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، کتابچه‌ی مجموعه احکام خمس را که برگرفته از استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است، منتشر می‌نماید. برای دریافت فایل این مجموعه،اینجا را کلیک کنید.


دریافت نسخه‌ی الکترونیکی رساله‌ی آموزشی

دریافت نسخه‌ی الکترونیکی رساله‌ی آموزشی

مجموعه‌ی دو جلدی رساله‌ی آموزشی، حاوی مسائل مهم و مورد ابتلاء در ابواب عبادات و معاملات است که مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ ای (دام‌ظلّه‌العالی) می باشد که بنا به درخواست های مکرر از سوی علماء و فضلاء و مقلدین، توسط انتشارات فقه روز به طبع رسیده و در اختیار عموم مؤمنین و علاقه مندان قرار می گیرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR جهت دسترسی آسان‌تر مخاطبان، نسخه‌ی کامل الکترونیکی این مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
در این مجموعه آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله «أجوبه الإستفتائات»، استفتائات جدید نیز اضافه گردید و در دروس مربوط به احکام معاملات از جزوه های مربوط به دروس خارج‌فقه معظّمٌ له نیز بهره گرفته شد تا بر غنای آموزشی مجموعه، بر طبق اسلوب و بیان معظم‌له افزوده گردد.
مجلد اول این مجموعه شامل احکام عبادات در ابواب تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و در ضمن ۷۷ درس، و مجلد دوم آن شامل احکام معاملات جایز و حرام در ۸۲ درس می باشد. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره گیری از آن برای همگان آسان باشد.
شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظم‌له این رساله آموزشی را مورد تأیید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده اند.
برای دریافت هر کدام از مجلدهای رساله‌ی آموزشی، بر روی جلد آن کلیک کنید.
    
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن بعضی دروس این مجموعه‌ی آموزشی را نیز به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که برای مشاهده‌ی دروس هفته‌های گذشته می‌توانید به صفحه‌ی "رساله‌ی آموزشی" در بخش استفتائات مراجعه فرمایید.

پوستر رهبر معظم انقلاب

پوستر رهبر    پوستر رهبر2


سخنان رهبر معظم انقلاب درباره غزه

سخنان رهبر معظم انقلاب درباره غزه


انقلابی اینگونه است!

انقلابی اینگونه است!


خصوصیات یک بسیجی

خصوصیات یک بسیجی 


8 خطر برای جوان مؤمن انقلابی

8 خطر برای جوان مؤمن انقلابی


ایران و آمریکا

آمریکا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی